La multi ani intarziat ..

duminică, 11 ianuarie 2009

A trecut si 2008 .. cu bune, rele.. In orice caz, dupa o analiza a punctelor tari si slabe, am ajuns la concluzia ca a fost un an foarte bun, asa ca imi pot dori un 2009 cel putin la fel de plin de realizari, eventual cu mai multa inspiratie in toate domeniile :).

Ce am mai facut ? De revelion am fost cu ai mei prin centru, nu atat pentru artificii, cat pentru ca voiam sa o vad pe Bonnie Tyler. Da, imi place Bonnie Tyler, nu ma intereseaza cati ani are, atata timp cat canta bine. Si canta foarte bine :). Nu stiu cine a cantat inainte si nici nu conteaza, cert e ca in ciuda frigului, a fost destul de multa lume la concert. (E adevarat, unii nu stiau ce cauta pe acolo, da' asta e alta problema).

Ne-am strecurat pana in fata scenei si am tremurat de frig ascultand "It's a heartache", "Holding out for a hero", si alte cateva melodii faine (:P). De exemplu mi-a placut foarte mult un cover dupa "To love somebody" de la Bee Gees, care ii iese mai bine decat originalul (ma puteti contrazice :) ). Dupa focurile de artificii, a mai cantat cateva melodii, a 'multumit' putin cam stalcit si concertul s-a terminat :(.

Ma enerveaza faptul ca de fiecare data cand e un concert important in Craiova, aflu in cel mai bun caz intamplator, in ziua respectiva .. in cel mai rau dupa.. si nu sunt genu' de persoana care nu se uita pe afise prin oras sau la stiri..E totusi un+ pentru ca in ultima vreme au fost aici cateva concerte de calitate... si poate cu timpu', o sa fie mai bine mediatizate. Sunt curioasa cine urmeaza, pentru ca deja am fost obisnuiti cu nume mari...(respectul meu pentru organizatori). se zvoneste ca urmeaza cei de la Metallica slala emoticon Pictures, Images and Photos)..

Pana atunci insa, incercam sa nu ne stricam mediile pe ultima suta de metri.. pentru ca, desi e trist, am inceput scoala .. cu alta diriginta .. si alte cateva schimbari minore.. tocmai din cauza asta, ma duc sa mai repet ceva pentru maine .


P.S. La multi ani !

2 comentarii:

Anonim spunea...

Asta cu Metallica e o gluma buna. Pentru cine o crede. :)

Teona Goreci spunea...

macar am incercat :))