Romanian Music Awards 2009 - Craiova

sâmbătă, 20 iunie 2009


In primul week-end al vacantei de vara a avut loc in Craiova decernarea premiilor Romanian Music. Piata Mihai Viteazul a fost plina si am avut impresia ca asist pentru a doua oara in Craiova la un eveniment istoric, desi evenimentul in sine nu m-a impresionat in mod special. M-au impresionat amploarea lui si faptul ca orasul ales pentru desfasurarea Romanian Music Awards a fost Craiova.
Momentele muzicale -intrerupte enervant de des de reclama cu "oo da' cat de bine-ar fi.. stii tu cat de bine-ar fi..."-au fost antrenante, iar asta s-a putut observa in special din reactiile publicului (reactii pe care le-as putea asemana "femeilor isterice" din jocul cu Hipodromul).

Inna, "produsul nostru" (asa cum s-a autointitulat), Alex, Puya, Smiley, Delia, Andreea Banica, Keo, Alexandra Ungureanu si alti cativa - de care spre rusinea mea am auzit acolo pentru prima oara, desi mi s-a spus ca sunt nume de referinta pentru noul val ("pe ce lume traiesc?!")- au intrat pe rand sa-si ridice premiile si au cantat noile single-uri .
Eu am venit pentru ca am vazut in program trecuta si trupa Iris. Desi n-au avut un spectacol propriu-zis, dupa primirea premiului, dl. Cristi Minculescu a cantat alaturi de cei din public, cateva strofe din imnul Craiovei. Abia astept urmatorul concert IRIS aici. De asemenea mi-au placut prestatia celor de la Mandinga si atmosfera creata de cei de la C.I.A. (habar n-aveam ca sunt din Craiova).

Intre timp, postez cateva poze de la concertul AC/DC din Serbia ... pentru ca ei au parte si de asa ceva..

0 comentarii: