Tabara de aventura Viata 2008

joi, 7 august 2008

Tabara "e-lidereaza-te" a marcat atat de mult pe aceia dintre noi care au participat, incat am considerat ca si ceilalti membri ai echipei noastre "de acasa" merita sa treaca prin cateva experiente similare .. Cu atat mai mult cu cat, recunosc, imi era un pic ciuda ca acasa nu ne intelegeam asa bine cum ne inteleseseram la "e-lidereaza-te".Si culmea, la e-lidereaza-te erau persoane pe care abia le cunoscuseram. Asa ca am hotarat ! Mergem la Straja sa facem lucru in echipa in Tabara de aventura Viata . Ce ne-am putea dori mai mult ?

Drumul spre camp din fiecare zi..


Inainte de toate, trebuie sa spun ca Programul Viata este o tabara de tineret care are la baza educatia prin experienta, folosind activitati de aventura (franghii joase, inalte,orientare cu busola, alpinism etc.)-dand definitia de pe Site-ul Taberei.


Revenind la experienta noastra de o saptamana ... Cand am ajuns, Straja era aproape neschimbata .. (nici nu prea avea cum, trecusera doar 3 saptamani). Doar oamenii erau altii (cu mici exceptii) ..

Cantand alaturi de doi dintre e-liderati : Roxa si Claus


Inca din prima zi am inceput sa facem lucruri interesante... si desi am inceput saptamana cum nu se putea mai rau, si unii dintre noi se gandeau serios sa se intoarca acasa, cu ajutorul celor 4 liderite ale grupei noastre(Erica, Dana, Anca si Gratiela), am reusit sa ajungem acolo unde ne-am propus. Sa ne consolidam ca echipa .

Cat de greu poate fi sa tinem un ou tragand de niste franghiute? Mai greu decat mi-as fi imaginat.


Am facut de toate .. de la "salcia'n vant" :), si cazatura de incredere de pe un bustean in bratele celorlalti membri ai echipei, la elemente care presupuneau un psihic foarte puternic. (elementele de la franghii inalte). Cel mai mult dintre toate elementele mi-a placut escalada.. si cred ca mi-am descoperit o noua pasiune in elementul asta.



Ma bucur ca am reusit sa trecem peste etapa aia de "furtuna", de conflict din orice grup, cu bine.. si sunt ferm convinsa ca celor care erau hotarati sa plece le-a parut bine ca au ramas pana la sfarsit . Desi nu cred ca o sa se intample prea curand ceva similar, astept cu nerabdare urmatoarea tabara de aventura .


3 comentarii:

Negrea Irina spunea...

mai ti minte cand te-am scapat?:))))...dar ai avut in continuare incredere in mine...pfuh, noroc ca facusem chestia aia cu increderea in care se spunea sa mai acordam increderea inca o data daca o pers ne-a gresit...;)))

oricum stiu k ai fi avut incredere in mine...:D

pupici

Teona Goreci spunea...

incredere oarba as putea spune, dupa exercitiu' ala care presupunea sa fim legati la ochi :)

Anonim spunea...

o saptamana foarte faina,poate una din cele mai faine..ma bucur foarte mult ca v-am cunoscut,iar tu teona esti o fata foarte speciala :*